Slausa píše:peniaze sa zidu
peniaze sa vám zídu lebo vy dostanete, ale ja som ich za tú výstavu už vyhodila a tiež sa mi už ani nechce ísť
edit: nech to tu je zvečnené nafurt... fakt profesionálna úroveň komunikácie
edit2:
a ďalšie perly:
edit3:
ja som taaaaaak vedela, že som na túto výstavu nemala hlásiť, lebo ju nerobila UKK ale SPZ a tam je tá kvalita strašne pofidérna... som sa nechala oklamať tým, že mi ochotne presunuli tú prihlášku, čo som mala na nedeľu (lebo tam bola fínska rozhodkyňa) na štvrtok (kam rozhodkyňu dodatočne presunuli). a pozerám, že aj tak to bolo celé zbytočne, lebo tam máme nakoniec matyáša
to už ani nevieš, či sa máš smiať, či plakať... asi smiať od zúfalstva...
edit4:
rozumiem, že nám dali iného rozhodcu... každému občas ochorie dieťa, zlomí si nohu, zrušia mu let... hovorím si, ok. ale teraz pozerám katalóg a vidím, že ona tam je napísaná aj na štvrtok... a iné plemená jej nechali... čo mi dojde ako doooooooosť drzosť... mala by som sa tým prestať zaoberať, lebo čo prečítam o tejto výstave, to ma nase*ie
edit5:
chápem, že rozhodkyňa nemôže posúdiť 100 miliónov psov v jeden deň, a oni dopredu nevedeli, koľko sa nahlási, a tak jej nakoniec niektoré plemená museli zobrať. to je ok. ale mi povedzte, že či si zákazník/klient nezaslúži aspoň podrbaný mail, že "z technických dôvodov sme boli nútení zmeniť rozhodcu pre vaše plemeno, ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti, v prípade, že si želáte prihlášku bezplatne stornovať, kontaktujte nás na (...)". v roku 2021. neuveriteľné.