Moja skúsenosť s MyDogDNA, že aj niečo takéto sa može stať...
Minulý rok v novembri som si to objednala, mali super Black Friday zľavu, tak reku prečo nie. Prišlo to do 2 týždňov, ale rozhodla som sa to otvárať a nabrať vzorky až po sviatkoch, kvoli vyťaženej pošte...nechcela som riskovať, že sa to niekde stratí. Tak teda začiatkom Januára som odobrala psovi vzorky - išla som presne krok po kroku podľa návodu. Nič predtým nežral niekoľko hodín (nebol sám doma, takže vieme, že skutočne nič nežral) ani nemal zaprasenú tlamu (poriadne sme to skontrolovali). Hneď na druhý deň som to poslala.
O týždeň a pol prišiel mail, že " Dna Sample has failed" a že mám asap písať na customer support. Písala som teda na ten mail, kde ma odkázali - tam sa mi ani po týždni absolútne nik neozýval, tak som napísala na iný mail čo som našla na nete a tam mi na to reagovali takmer okamžite. Poslali teda náhradnú sadu - znova som odobrala vzorky (tentokrát sme to robili 2 a navzájom sa kontrolovali, či to robíme správne
) a znova hneď na druhý deň ráno som to odoslala.
Teraz mi prišiel rovnaký email
Dna Sample has failed.
Už po tom prvom nevydarenom teste som si o tom čo to gúglila a našla som ľudí, ktorým sa stalo presne to isté, opakovane. Povedali im, že je to síce vzácne ale stáva sa, že pes "was not shedding buccal cells at that time".
Čo som ja teda absolútne nemala šajnu, že niečo také ako "buccal cells shedding" vobec existuje
nemyslím, žeby som bola neschopná odobrať dvoma špachtlami psovi dna z tlamy, keď som robila už invazívnejšie veci našim zvieratám
a nie som asi ani totálny blb aby som nevedela nasledovať inštrukcie
Takže niekoľko mesačné čakanie šlo k prdu, lebo to bolo totálne na nič. Zažiadala som o refund, tak dúfam, že mi aspoň vrátia peniaze