Ja som kúpila pred pár dňami v železiarstve také tie gumy do auta na pripevnenie nákladu, ako z toho pavúka, ale nie pripevnené v štýle pavúk, len také single šnúry, dve rôzne kvality a dve rôzne sily odporu, tak sa ich chystám zajtra nejako zapliesť, zauzliť a vyrobiť tak nejaký amortizér. Na prvýkrát to možno nebude ono, ale tak pilot je pilot .
Kto je proti nám, keď On je s nami? Keď máme Krista, tak nikdy neprehráme.
Už viem, prečo sa mi to moje vodítko na trekking zdalo byť krátke. Lebo ono nemá 180 cm ako som sa domnievala, ale 150 cm . Keď som do neho dnes už zapracovala amortizér a šla som to dnes skúšať, tak mi to bolo tak úplne akurát, ba miestami až dlhé . Dobre ste vy hovorili, že 2 m by bolo moc .
Kto je proti nám, keď On je s nami? Keď máme Krista, tak nikdy neprehráme.
Hi Nice work, regarding the shock absorber. But in fact I noticed there is something missing on it. You should add at least one additional normal rope at both ends which is a bit shoter than the full extended rubber and which have the utility to stop the rubber action in order not to destroy it when it is pulled in full length and keep it somehow a bit lose and the normal rope will be pulled out to full lenght. If you noticed, MANMAT has the same action. Even you do not need to buy any shock absorber if you build it right :-D
Tak ja som dnes v Baumaxe kúpila dve laná. Jedno gumové (tuším 10mm hrubé - 1 meter) a jedno pevné (8 mm hrubé - 4 metre) + dve kovové karabíny so šróbovacím uzáverom. Snáď sa mi z toho podarí niečo vyrobiť Obe laná chcem dať na polovicu, aby to bolo pevnejšie. Čiže by vodítko malo 2,5 metra v nenapnutom stave. Samozrejme mínus nejaké tie cm, ktoré sa spotrebujú na slučky. Bude stačiť?
Rika píše:Ak by ste niekto chceli, nemám problém vám vyrobiť (aspoň dúfam )... môžte si vybrať aj veľkosť karabínky, dĺžku "amortizéra", vzorku nylonu (na ukážku by som dala foto alebo čo )
Pokial by si na mna mala cas tak by som bola viac ako stastna A kedze byvame v Kosiciach tak ma informuj az budes tade.. .letiet