Zoofast odoslali až včera.
Zoohit som myslela, že dnes už dorazí, ale nič. (Ten musel byť zaplatený vopred kvôli akvarijným maličkostiam, Zoofast ide na dobierku.)
děkujeme Vám za Váš email a velmi se omlouváme za poškozené zboží z objednávky 80274703.
Po zvážení okolností bychom Vás chtěli informovat, že poškozené zboží nám v tomto případě není nutno vracet.
Za poškozené zboží Vám u nás vzniká přeplatek 5,79€ (zaplacená cena za zboží - tedy cena zboží nižší o případné slevy uplatněné v objednávce).
Vždy vracajú - raz sa mi stalo, že mi dali kupón na zľavu 5€, ale inak vracajú peniaze. V ďalšej vete, čo som sem už nedala - si pýtali číslo účtu. Ale ešte počkajú, až im nabehne suma za ďalší balík, ktorý bol na dobierku - a potom vrátia tieto peniaze. (Mimochodom, keby sa všetci ozvali rovno na termín, mohli sme mať všetci 10% zľavu, takto... )Snezienka123 píše:Síce som z toho nepochopila, či tie peniažky vrátia alebo ich máme k dobru do budúcej objednávky.
Snezienka123 píše:Mohla by som sa pre to zastaviť až v sobotu?